Za pomocą systemu B2B możesz zautomatyzować i ulepszyć współpracę z Twoimi Partnerami biznesowymi. Wdrożenie takowego systemu może nastąpić w ramach integracji takowego systemu z istniejącymi systemami wspomagania zarządzania jakie już funkcjonują w Twojej firmie (ERP, CRM, eCommerce).

Nasze rozwiązania nie ograniczają się tylko do modułu zamówień i ofertowania, ale także oferują możliwość zarządzania działaniami prosprzedażowymi, rozliczania transakcji handlowych (bilingowanie i fakturowanie), komunikacji, obsługi reklamacji i analizy danych (moduły BI).

Jedną z unikalnych funkcji systemu ESSYO B2B jest możliwość kolekcjonowania danych (z rozproszonych źródeł – na przykład z systemów sprzedażowych partnerów) w ramach hurtowni danych (za pomocą modułu ESSYO Connector). Pozwala to na prowadzenie wielowymiarowych analiz danych, które uprzednio zostaną ustandaryzowane i zapisane w centralnej bazie (moduł BI).

Ponadto autorski system ESSYO B2B dysponuje całym szeregiem modułów, któych funkcjonalność może zostać dowolnie dostosowana do Twoich potrzeb – między innymi

  • Automatyczne bilingowanie (cykliczne) zobowiązań Klientów.
  • Fakturowanie i zarządzanie dokumentami księgowymi.
  • Zarządzanie spersonalizowanymi ofertami skierowanymi dla Partnerów.
  • Gromadzenie i przetwarzania zamówień Partnerów.
  • Analizy, zestawienia i raporty efektywności.
  • Komnuikacja wewnątrzna z Partnerami.
  • Zarządzanie Partnerami i ich uprawnieniami w ramach systemu B2B.
  • Komunikacja marketingowa – SMS i Email.
  • Zarządzanie kontrahentami i leadami.
  • Obieg dokumentów i ich digitalizacja.
  • …dowolny moduł według Twoich wytycznych.

Doświadczenie

Budowaliśmy systemy B2B dla branży: motoryzacyjnej, farmaceutycznej, hurtowej FMCG.


Jak efektywnie wdrożyć system B2B?

Wdrożenie systemu B2B w Twojej firmie powinno zostać poprzedzone gruntowną analizą potrzeb oraz modelowaniem wzorców procesów, dla zdefiniowanych zadań, jakie narzucić powinno wdrażane rozwiązanie.

Częstym błędem w wdrożeniu tego typu systemów jest pominięcie tej fazy i zdanie się tylko i wyłącznie na wzorzec działania jaki oferuje producent oprogramowania. Jednakże takie podejście (mimo, że teoretycznie skraca czas wdrożenia) skutkuje ryzykiem nie przystawania systemu do oczekiwań jego użytkowników.
W perspektywie długoterminowej prowadzi to do konieczności modyfikacji oprogramowania lub, co gorsza, do pojawianie się alternatywnego obiegu informacji w firmie, który defragmentuje wiedzę gromadzoną w organizacji (część w systemie, część w alternatywnym obiegu informacji) i prowadzi do naturalnej śmierci wdrażanego systemu.

Samo wdrożenie powinno zakończyć się cyklem szkoleń dla użytkowników końcowych systemu (w rozumieniu pracowników firmy objętych jego działaniem), które w praktyczny sposób tłumaczą zasadę jego działania, ale także wskazują na konsekwencje braku standaryzacji w jego użytkowaniu.


Doświadczenie

Bogate doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu systemów B2B zdobyliśmy pracując między innymi dla poniższych Klientów:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close