Slide

Witaj na ESSYO

Zajmujemy się tworzeniem, wdrażaniem, integrowaniem
oraz utrzymaniem rozwiązań technicznych z dziedziny informatyki i elektroniki.

Wdrożenia systemu zarządzania promocjami może wygenerować, nowy, pozytywny sygnał zakupowy dla Twoich Klientów, przy jednoczesnym spadku kosztów prowadzenia kampanii promocyjnych (optymalizacja budżetu i efektywności działań).

Centralizacja zarządzania promocjami (także globalnie w kanałach: offline, eCommerce, mobile) oraz silnik promocyjny nie mający żadnych ograniczeń w konstruowaniu najbardziej wymyślnych promocji (także bazujących na zachowaniu Klientów) – proste, efektywne i elastyczne rozwiązanie: ESSYO PROMO

Każda promocja zdefiniowana w oprogramowaniu do zarządzania promocjami może posiadać cały szereg warunków brzegowych, które określają kiedy ma zostać naliczona dana korzyść – przykład najbardziej typowych: wartość transakcji, czas transakcji (okres lub happy hours), miejsce (POS, miasto, kategoria), składniki koszyka Klienta, korelacja z innymi promocjami, priorytezacja promocji, zachowanie Klienta (wartość zamówień historycznych, czas powrotu, składniki historycznych zamówień), etc.
Inicjatorem naliczenia benefitu dla Klienta może być dowolny sygnał – na przykład: transakcja, rejestracja w Twoim programie Lojalnościowym, składnik koszyka zakupowego, urodziny Klienta, etc.

System zarządzania promocjami występuje jako opcjonalny składnik platform lojalnościowych jakie dostarczamy dla naszych Klientów lub niezależne rozwiązanie.

Silnik promocyjny ESSYO PROMO pozwala na definiwoanie między innymi następujących promocji:

  • Kupony rabatowe na bieżącą transakcję i na przyszłość
  • Voucher o określonej wartości
  • Kopony rabatowe/vouchery aktywowane kodem rabatowym
  • Kupon na nagrodę rzeczową
  • Wirtualne punkty lub naklejki
  • Karty podarunkowe / przedpłacone
  • …inne wskazane przez Ciebie benefity

Doświadczenie

Nasz system promocyjny jest stosowany między innymi przez instytucje finansowe i firmy FinTech. Dziennie przetwarza nawet 200 000 transakcji.


Jak wygląda wdrożenie systemu zarządzania promocjami?

System zarządzania promocjami jest osobnym oprogramowaniem, który został przygotowany w ten sposób aby można było go dowolnie skalować w zależności od wielkości organizacji (i liczby transakcji) w jakiej ma działać. Udostępnia on API REST, dzięki któremu w prosty i szybki sposób oprogramowanie zewnętrzne może przekazać do niego informacje o bieżącej transakcji i otrzymać wytyczne odnośnie benefitu przysługującego Klientowi.


Doświadczenie

System zarządzania promocjami dostarczamy między innymi dla następujących Klientów:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close