Wspomaganie zarządzania grupami zakupowymi i sieciami franczyzowymi (z centralnym działem zamówień) jest jednym z obszarów specjalizacji ESSYO jaką mamy możliwość rozwijać począwszy od 2011 roku. Wyspecjalizowane oprogramowanie wspomagające działy zamówień/zakupów oraz wszelkie procesy analityczne określające jakość współpracy z dostawcami lub producentami to podstawowe zadania jakie realizuje system ESSYO NET.

Proste i elastyczne zarządzanie scentralizowanymi procesami zakupowymi w grupach zakupowych i sieciach franczyzowych pozwala na uzyskanie optymalizacji i przewagi konkurencyjnej bazując na wiedzy dostarczanej przez system ESSYO NET

Obok funkcji związanych bezpośrednio z procesem gromadzenia i przetwarzania zamówień na potrzeby centralizacji zakupów system dostarcza także szereg funkcjonalności dodatkowych:

  • Obsługa zwrotów i reklamacji względem dostawców.
  • Analiza efektywności działań zakupowych.
  • Elektroniczny obieg dokumentów.
  • Wewnętrzna komunikacja z użytkownikami systemu.
  • Dedykowane kalkulatory definiujące jakość ofert dostawców.
  • Możliwość elektronicznego przekazywania zamówień do dostawców.
  • Moduły raportowo-analityczne bazujące na sprzedaży POSów.
  • …dowolną inną, potrzebną Twojej Organizacji funkcjonalność.

Wdrożenia

Systemy wspomagające proces zamówień dostarczamy między innymi do branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz FCMG.


Jak przebiega proces wdrożenia?

Przygotowanie i wdrożenie systemu wspierania zarządzania grupą zakupową, działem zakupów czy też całą siecią franczyzową ropzoczyna się od dogłębnej analizy bieżących procesów zakupowych oraz oczekiwań Inwestora w zakresie optymalizacji lub gruntownego przemodelowania procesu. Na tym etapie wyznaczane są także wskaźniki jakościowe i ilościowe jakie będą służyć ocenie powodzenia wdrażanej zmiany lub optymalizacji. W oparciu o przygotowany koncept realizowane są działania dostosowawcze i wdrożeniowe. Przed uruchomieniem produkcyjnym systemu użytkownicy przechodzą zwyczajowe szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i finalnej postaci modelu procesów jakie zostały usystematyzowane wdrożonym rozwiązaniem systemowym. Na etapie opieki powdrożeniowej realizowany jest monitoring kluczowych wskaźników jaki zostały wyznaczone na etapie analizy przedwdrożeniowej.


Doświadczenie

Zdobyliśmy szerokie doświadczenie realizując szereg wdrożeń systemów do zarządzania zakupami oraz grupami zakupowymi (w szczególności w branży farmaceutycznej), dla poniższych Partnerów:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close